Sol sol sol

Hej min kära blogg. Jag har haft/har lite bloggtorka. Mest för att jag endast bara jobbar äter och sover och varenda minut jag får över försöker jag ligga så nära Calle som möjligt och suga åt mig energi. Men hur som haver! Nu får ni ett lång inlägg för Nu har jag ju faktiskt varit ledig i hela fyra dagar! Så tänkte berätta lite om vad jag gjort dessa dagar.

I princip har jag bara tagit det lugnt och samlat krafter.
In lördags la jag och Calle trall på balkongen och det blev så himla himla fint! Är super nöjd och längtar tills vårs riktiga utemöbler kommer på plats:)
Söndags blev det vara lugnt!

jag har även hunnit med att tagit en kaffe med Laila i måndags. Jätte trevligt!:) jag var också över till Lisa som så snällt förde över gossip girl säsong fem till mig på sin externa hårddisk! Himla snällt av henne! Låg och nötte lite igår och på kvälls kvisten fick vi oväntat besök av svärmor + två av calles mostrar, vilket slutade med att en av dom spillde te över hela bordet så att jag oavbrutet skrattade så att tårarna rann! Haha calles släkt är bara för härliga!

Idag klev jag upp tidigt och mötte Maggan på gymmet. Vi var där ungefär en timma bara, gick på bandena och körde lite på maskinerna sedan räckte det för oss tyckte vi så vi drog upp dit hon bor och gick två varv runt spåret istället! Vi avslutade med att dricka kaffe på hennes balkong i solen, satt där i ca 1-1/2 h och guuud vad stark solen måste varit idag för jag har bränt halva mitt ansikte. Haha bara den högra sidan som var riktat mot solen. Så fruktansvärt fult ser det ut nu så jag hoppas att det lägger sig tills imorgon så man kan gå på jobbet;) haha.
Calle har jobbat över dom här tre senaste dagarna så när han väl kommit hem har vi bara legat i soffan och kramats:)

Ja. Som sagt, tillbaka till verkligheten dvs jobbet imorgon och det ska bli så fruktansvärt skönt på något vis. Blir så himla lat och hängig när jag är hemma många dagar. Jag vill ha struktur i vardagen!
Nä nu blir det ett gossip girl avsnitt sen natti natti! Kram kram på er och gulle er som fortfarande är inne och läser varje dag även fast jag suger på att uppdatera! Lämna en liten kommentar så blir jag mer motiverad;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0