20 maj

Hej alla fina.
Idag är det söndag och vilodag, eller hur? Jag har bara tagit det lugnt idag. Plockar lite i lägenheten, bäddat rent och tvättat en maskin. Nu på eftermiddagen har jag och pojkvännen stått och gjort matlådor, det blev köttfärslimpa med gräddsås och pärer i ena och spaghetti och köttfärsås i andra. Mycket gott! Har precis slagit på en diskmaskin och diskat undan det som inte fick plats. Nu väntar man på bigbrother liven som börjar om en kvart så man får ta sig lite ben and jerrys tilö efterätt framför det:) Justja, Somnade på soffan igår och vaknade imorse brydd över var fan jag var nånstans. Haha har varit lite stel i kroppen idag och haft en betong kepa på huvudet efter soffan.


Nåväl. Tänkte bara också be om ursäkt för min kassa stavning dom senaste inläggena. Jag bloggar fortfarande endast på mobilen eller på ipaden vilket gör att dom förvandlar ord lite som dom vill ibland som jag helt enkelt inte är uppmärksam på! Så sorry för det.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan och ta fram glassen! Kraaaaammm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0