Världens finaste du

Har jobbat klart, duschat och kvällsfikat. Nu ligger och och gosar med Calle och känner verkligen hur mitt hjärta slår dubbla slag. Kärlek är verkligen det finaste som finns. Och utan Calle nu skulle jag verkligen få någon form av andnöd. Jag skulle kvävas och må så fruktansvärt dåligt. Det är svårt att sätta ord på någonting som man inte jag uttrycka i känslor. Och det är svårt för mig att kunna förklara för er hur mycket Calle verkligen betyder för mig, när det för mig tilloch med är näst intill obegripligt. Jag vill bara berätta för dig Calle och alla ni andra där ute, hur mycket jag älskar dig. Men jag kan inte.  Orden är för små och känslorna för stora. Men utan dig, fattas en del.
Världens finaste du♥image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0