Tjohoo

Tjabba lillgummor och gubbar.
Idag har jag inte haft tid och bloggat och inte igår heller för den tiden. Calle fick sin försenade födelsedagspresent av mig, den nyaste ipaden som släpptes nu den 23mars. Om han var nöjd? Det var nog näst  intill glädje tårar tror jag:) det var ju tur;) nu har han totalt 1 iMac. 1 Apple Mac book Ari, 1 , Mac mini, 1 iPhone och 2 ipads... Hahaha ja det är helt sjukt vilken Apple början är men en passion är en passion antar jag..
Idag har jag varit på birsta med mamma och mormor. Det var jättemysigt. Dom shoppade och det kliade riktigt rejält i mina fingrar med men jag köpte duktigt nog inga kläder eller skor, inte ens den nedsatta kavajen jag testade i typ 10minuter och övervägde om den skulle med hem. Jag köpte dock bara tre nödvändiga behövliga prylar och jag känner mig så jävla stolt!!!!! Haha. För nu kan jag ju spara pengarna och handla mer i slutet sv månaden eller så. Ja det är otroligt vad vuxen jag blivit sedan jag flyttade hemmifrån. Vilken annan syn man får på pengar helt enkelt! En lunch på Ikea hann vi med också:) jätte mysig dag(L)
Nu har jag nyss lagat middag och nu sitter jag och Calle vid varsin ipad(jag vid ettan såklart) och dricker kaffe. Kanske ska försöka få med han ut på en promenad, det är ju sånt vårväder. Det har regnat idag men nu skiner solen, dock blåser det ju. Jaja. Nu fråntag skrivkramp. Tyvärr kan jag inte ladda upp bilder från ipaden, jätte dåligt tycker jag. Ska kolla om Calle har någon lösning på detta.
Nu när jag fåren ny header och i princip allt nytt här tänkte jag börja blogga bättre:) vad tycker ni om det?
KRAM, isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0