Hej

Hej bloggen.
Just nu ligger jag på jobbet och vilar. Jag har rast, jag skulle egentligen bara jobbat kvällen men personalbristen gjorde att jag fick komma in redan imorse och eftersom jag redan kommit upp i full vikarietid (165h/månad) så betyder detta att jag just nu jobbar min första kvaltid!!:D (övertid) for real liksom.. wohoo. Det blir Inte många timmar övertid eftersom jag hade 1 1/2h kvar till 165 men ändå några timmar med 100% extra. Känns skit tufft och as bra;) haha. Lite mer klirr i kassan nästa månad så att säga. Nä nu är det dags att sluta Lata sig ochkliva upp! Puss på er. Och förlåt igen för alla dessa stavfel. Men att blogga från en iPad och iphonen gör att det lätt blir så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0