Hallååå

Tjabbalabbalabbaa! Hur är läget? Med mig är det bra. Lite trött i kropp och själ såhär i juli när snart 200 timmar är avklarade men jag mår bra ändå! Med dollartecken i ögonen och ett underbart jobb kan man inte klaga!:) Sommaren har varit lugn och skön, som ni såg har jag golfat en del, renoverat sovrummet, softat i en hängmatta, druckit vin och mått gott! Eftersom jag jobbar och all min lediga tid oftast är fullbokad så hamnar bloggen åt sidan. Idag iaf har jag varit med Maggan på birsta. Fick med mig lite smått och gott. Sedan hämtade min kära pojkvän mig så for vi och storhandlade, mat, golfgrejer, katt&orm tillbehör och lite sånt som behövs! Har precis varvat ner för kvällen och ska krypa till kojs med Calle och invänta jobbhelg nr.3. Ville bara titta in och säga hej:) Ha det så bra! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0