Världens finaste pojkvän

Idag blev jag så himla brydd när jag gick och hämtade posten, det var nämnligen ett väldigt fint brev till mig, med mitt namn skrivet fint i kursivt stil och hela fadderullan. Blev så fundersam men slet såklart upp brevet för jag är så himla nyfiken och därav så var det en bild på mig och Calle med en text. Altså ååh Gud jag blev så glad. Och nu tänker ni att jaha vadå glad för ett brev? Men ja! Faktiskt, när man varit tillsammans ett längre tag&blivit lite bekväma med varandra så gör någonting så himla litet så mycket! Bara att han skickat brev hem till sig själv (fast till sin sambo) och överhuvudtaget kom på en sån ide! Så himla fint! Ni kan ju bara tänka er hur kul det plötsligt blev att kolla posten, inte bara räkningar&reklam utan även kärlek på posten!! TACK älskade älskade hjärtat mitt, jag älskar dig så mycket Calle! Du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0