bad vs. good

lite bra.. lite dåligt..
saker jag stör mig på:
1. folk som spelar världens högsta musik i lurarna på bussen.. jahajaaaaa...hade jag velat lyssna på musik hade jag tagit med mig egen...
2. Folk som tuggar med öppen mun. no words need.. äckligaste som finns.
3. vakna på morgonen och inse att håret FORTFARANDE är blött efter att man duschat kvällen innan, vilket resulterar i iskallt huvud och kall i kroppen....
4. Dödshalkan och vädret ute, trillade på väg till hemköp, tur man bor mitt i stan så ingen såg...ha...ha...ha...goda skratt till dom som satt på o'learys
5. Blogghysterin, widerstedt och alla idioter som skriver massa skit bara.
6. TV spel och DATOR spel mest cod.......
7. min blogg - under all kritik
8. "översittare" - gaaah var på sjukhuset här om dagen och såg sånna otroligt mesiga rakryggade läkare som gick som om dom var tusen gånger bättre, som om dom ville klappa mig på huvudet och berätta hur bra dom var. komsi komsi era rackare ska jag dra ner er på jorden.
9. folk som inte förstår - Folk som inte förstår saker, överhuvudtaget. Som exempelvis försöker ta hand med en människa utan hand, gaaahh..
10. Folk som är oförskämda - Folk som inte svarar på tilltal osv osv osv
också kan vi komplitera med något som jag tycker oooommm
1. vitt vin - ett glas vitt en onsdagkväll eller en flaska vitt med carro på en fredag, same shit, vitt it is
2. baka - helst cornflakes kakor, smör, socker och sirap.. så jävla mycket socker och så överdrivet gott
3. mitt jobb - jag har utvecklats, sett många olika saker, testat på, fått tålamod och framförallt lärt mig att inte ta någonting för givet här i livet.
4. sambo - guds gåva till kvinnan... eller ja, mig iaf.. calle älsklingen.. ingenting är bättre än dina andetag mot min nacke när du håller om mig.
5. att vakna utvilad på morgonen 05.30 - att få göra sig i ordning på morgonen när man är pigg, utan att stressa och att få dricka mitt te i lugn och ro framför tvn.
6. Gå till jobbet innan stan har vaknat - OTROLIGT underskattat. När jag flyttade in till stan ville jag mest känna pulsen, nu är det bästa jag vet när jag går genom stan helt ensam på morgonen, man möter max 1-2 människor som är påväg till sina arbeten, man andas in luften och det är bara sååå härligt!
7. Frukost på sängen - både att ge och att få, faktiskt. Det är inte ofta, men det är speciella tillfällen som bara får en att sätta lite extra kvalite på vardagen.
8. Chips - äter säger 5/7 dagar i veckan, hahaha nammm naaamm.
9. Att känna sig snygg - men det finns väl ingen bättre känsla?
10. Att älska - Kärlek i olika former, kärlek till pojkvän, familj, arbetskamrater, djur osv osv osv. ALL kärlek och att få älska någon så som jag älskar Calle, det är det finaste jag vet.
SÅÅÅJA, slutade ju rätt bra ändå. Arg var jag i början men sen slutade det med något bra.
och snälla ni, ni som nu läser verkar ju läsa av en anledning och vilja att jag uppdatera, så ge mig lite pepp genom kommentarer så ger jag er läsvärda inlägg hädanefter! fridens liljor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0