today.

Hej mina söta läsare.
Idag har det blivit en riktig slappar dag, usha, får sån ångest. Jag jobbade mellan 07.00-20.30 igår och när jag kom hem så hängde jag/vek tvätt och så latade jag mig bara framför tv'n och surfade på datorn... Blev rätt sent så vaknade rätt sent idag med, men för det har jag inte fått någonting gjort. baaaraa slappa. Det är väl rätt skönt det med " att bara vara" det tror jag alla behöver! Idag gjorde jag en chiladas (ja stavning på den tack, haha) till middag och det blev förjädra gott. Så snabbt och enkelt att göra så =) Jag och Calle har varit och handlat också. Faaan vad jag hatar att handla på ren svenska, jag älskar att gå i affären och packa ner alla varor men när man kommer till kassan så svider det i hjärtat. Varför ska föda som man behöver för att överleva vara så dyrt? fattar ickee...
Nåväl. Nu är alla ljusen tända i läggan och jag ligger såklart i soffan och halv slumrar av paltkoma. nu ska jag hoppa in i duschen och hämta lite gotta innan jag slår på en film =) tjing..
Hittade en gammal bild också, tänk att jag vågade klippa av mig håret! hoho jaja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0