Tisdags 17/1

Hello allihopa. Ja, ibland blir det sånna här dagar med noll uppdatering och det är inte för att jag inte vill skriva till er utan för att jag inte haft tid och för att inget har hänt. Jag har jobbat idag. Jag började 07.00 imorse och slutade nyss 20.30. Men allting har gått bra förutom min sjuka huvudvärk som jag vaknade med imorse samt min växtvärk. Ja, tro det eller ej så har jag faktiskt fortfarande växtvärk i denna ålder. Den gick över runt 1 och kom tillbaka nu på kvällen, hela benet känns ömt och det är ju allt annat än skönt! Så nu vet ni det! Nu ska jag fort hem och hoppas på att mina smink prover jag beställt har landat hemma hos mig!:) nåväl. Det var allt för idag, tack&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0