sovit bort hela dagen

Idag har jag sovit bort heeela dagen, nästan. och nu har jag bytt mitt tänkande, jag skiter faktiskt i att jag sov bort halva dagen, för jag lever bara en gång eller hur? jag jobbar och står i och gör det ska jag och när jag väl är ledig så är min kropp trött och vill vila och då så, varsegod kära kropp till din vila. det gör inte mig någonting, det är ju bara skönt? Hade ju inte precis något bättre för mig.
Jag älskar att ha rutiner, jag älskar att kliva upp tidigt på morgonen, göra alla mina morgon rutiner, allt i rätt ordning, gå till jobbet, komma hem och köra allt i rätt ordning, och dagar jag är ledig älskar jag också att ha mina rutiner "någolunda" MEN, vissa dagar så behöver man sova, så nu har ni mitt svar till varför jag inte i detta inlägg skriver om min ångest för jag sovit bort hela dagen, för f-n va skönt de va!

NU till något tråkigare, idag så placerade sig min barndomsvän och bästa på ett plan till Indien med sin karl i två veckor. Jag fick en klump i magen när vi kramades hejdå häromdagen och inser hur mycket jag faktiskt kommer att sakna henne. Men så länge jag vet att hon njuter och mår bra så mår jag också bra! Riktigt avis är man ju om inte annat.... haha. Hoppas du har det bäst babyyy!!! LOVE LOVE
också lite gamla bilder på oss för det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0