sommar

Jisses! Blev helt chockerad över blogg.se's nya hemsida, men jag diggar den. Den är härlig och soft. Hur som helst. Ville bara berätta att jag lever och allt jag gör är att jobbar äter och sover. har hunnit hem till mor och far idag på kvälls kvisten efter jobbet och tvättat två maskiner, Välbehövligt! tror jag åker tbx imorgon och drar sänglakan+handdukar. De där med tvätt tid det var inte riktigt min grej, måste verkligen köpa en tvättmaskin snarast.
Nåväl. Sitter här  med ett glas vin och ska nu hoppa i säng. Ville bara säga HEJ och att jag längtar extra mycket efter sommaren just idag och just nu, när det är typ snöstorm ute här i norrland! ouffa.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0