r.w

Idag har jag hängt med min bror. Vi var på Granlomatchen och kikade på innebandy, det var så sjukt längesedan jag var på innebandy så ojoj. Min bror slutade spela i Granlo för några år sedan och jag kommer ihåg när Granlo laget startade, med alla pojkar som växte upp i Granlo som är i samma ålder som min bror. Jag och alla andra små systrar var alltid på alla deras matcher och var deras största fans. Tyvärr så är Granlolaget inte detsamma nu, när över hälften har slutat och alla nyförvärv osv, men Granlo är fortfarande Granlo. Och hoppas att dom går upp nu till allsvenskan (tror jag det är?) så vi sätter lilla orten Granlo på kartan! =)

Imorgon ska jag göra come back på service, det ska bli otroligt roligt och jag kan faktiskt säga att jag är lite nervis, det är nya vårdtagare och allt ser nog inte ut som när jag var där i sommras. Men kul ska de bli iaf!=) Kram kram
Haha, har är en gammal bild på mig och brorsan för några sommrar sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0