Onsdag 18/1-12

Tjabba!
Idag var jag tillbaka på service i matfors, det är alltid lika roligt att komma ut dit och träffa alla goa människor som man har jobbat med, saknar dem alla! Hur som helst, jobbade dubbel med anja hela eftermiddagen, det var roligt och vi jobbade otroligt bra tillsammans =) Nåväl. När jag kom hem till stan igen var jag så sjukt hungrig och hade noll fantasi till middag, som vanligt då, fan vad jag tycker att det är jobbigt att komma på vad man ska laga, haha.. Nä, nu ska jag fakiskt ta och sätta mig ner med Calle och skriva en veckolista på vad det blir för middag, det vore väl smart va? Så slipper man fundera också vet man att idag ska jag laga... osv.
La mig i soffan efter middagen och somnade framför datorn?? ååh.. men sov inte så länge för jag vaknade av att pappa la på wordfeud och det var ju tur, annars hade jag inte kunnat somna sedare.
Jaja, Jag har nyss tagit med en dusch, myst ner mig i soffan igen och tagit fram en ben and jerry glass som jag ska gotta mig med! =) Trevlig kväll allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0