mina ladies

Hello bloggen.
Idag blev det en liten sovmorgon, sedan ringde svärmor och svärfar och ville bjuda oss på lunch, det tackar man ju inte nej till så jag och C gjorde oss iordning så möttes vi upp och gick på 1891, maten var väl sämre än vad jag hade förväntat mig, åt vitlöksmarinerad kyckling file och potatis och nån tomatsås som dränkte min potatis, men annars vare ju bra!! så himla mysigt där inne, men hade som saget förväntat mig mer.
Efter lunchen gick vi en sväng på stan innan jag gick till Jossa och drack te och fikade lite, väldigt mysigt=)
älskar våra tebjudningar haha! så härliga. Jag och jossa lärde känna varandra genom fotbollen för många år sedan, sen började vi i samma klass i gymnasiet och Eve som jag också skriver om i bloggen började också i våran klass och då hittade vi tre varandra =) utan dom hade jag bokstavligt talat aldrig klarar gymnasiet, dom peppade och hjälpte mig mer än vad mina lärare gjorde. Dom är underbara =)
Nu ska jag börja med middagen! So long =)
Alla bilder som kommer nu är olika stora pga att jag tagit dem från arkivet här på bloggen.
Jag och Josefin på vagant tävling (studenttävling) sista året i gymnasiet
Jag jossa och eve i ettan i gymnasiet, åååh vi var så små.
Champange frukosten på studentdagen
Fina josefin på gatufesten för två år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0