Jag är en av dom nu

Ja. Då var dagen kommen. Jag har dragit mig, skruvat på mig, tvekat och inte brytt mig. Men igår hände det. Jag såg på twilight. Alla har tappat hakan över att jag inte ens sett ettan. Haha Nää fy, jag som inte tycker om vampyrfilmer och sånt där overkligt. MEN igår... Ja, jag kan ju säga såhär. Efter 30mim av första filmen ville jag bara se mer och mer, det slutade med alla tre filmerna på raken från 16-01 såg jag och c på twilight (med matpaus). Och ja, dom var bra. Är inte helt såld i vargarna och vampyrgrejen men hela handlingen. Och ja, jag vill bara sluta på jobbet nu så jag kan hem och se fyran. Fan! Nu är jag officiellt twilight tönt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0