Fredag 20/1-12

Halloj! Idag har jag njutit av mig lediga dag och bara legat och degat i sängen framför soffan, bara tagit det lugnt helt enkelt. Det finns så mycket måsten när man är ledig, så som tvätt, städning osv, men jag kände att det får jag ta tag i på söndag helt enkelt! Jag har nyss varit och handlat och kvällens middag ska bli såå himla god, potatisgratäng med mozarella inlindat i lövbiff med parmaskinka! mums! Också ett glas vin till det såklart.
Ikväll är jag sugen på att se en riktigt bra film innan läggdags också, Jag lyckades inte hålla mig vaken till filmen vi såg igår så ett nytt försök idag! Vet ni att mer än hälften av alla filmer jag sett har jag inte sett slutet av filmen på, varför? Jo för jag somnar alltid på Calles bröst när vi ser på film, men det gör ingenting för det är så himla underbart att få somna tätt intill Calle. Jaja, nu ska jag börja med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0