obs långt inlägg

Tjabba!!
Jag har som sagt fått ett friskvårdskort som jag ansökt om, vet inte om jag skrivit det? Men jag tror jag har nämnt det här iaf. Nu är det såhär att jag har ett problem. Jag ska förklara min situation. Jag har alltid varit en träningsmänniska så länge jag kan minnas, spelat fotboll, innebandy, gett gärnet på idrotten osv. När jag slutade med innebandyn och fotbollen så gymmade jag. Sedan av ren lathet så slutade jag med det med. Tråkigt nog. Men nu har jag ju fått friskvårdskortet och är på väg att dra igång det hela igen. Jag var och löpte på gymmet i fredags och även idag, men till mitt problem. Jag värmer upp på bandet, motionerar, ökar tempot, sedan joggar/löper jag i cirkus trettio minuter, efter det joggar jag ner och varvar ner innan jag kliver av bandet, jag äter även också innan jag går till gymmet och jag dricker vatten varannan minut när jag löper, MEN när jag kliver av bandet så känner jag mig alldeles illamående, svimfärdig och yr? Det känns som om jag håller på att få en hjärtinfarkt och rent av DÖ på gymmet när alla ser på? Jag går som på moln in i omklädningsrummet, helt yr och det håller på att svarta för ögonen bara på vägen dit. Är det här ett tecken på att jag är så in åt helvete otränad eller något annat? Jag kan ju bara meddela att det är den äckligaste känslan jag någonsin varit med om. Jag gick som halv lullig hem från gymmet och har nu slängt mig i soffan 30 min senare och det börjar nu släppa lite granna. uscha vad jag blir nojjig över sånt här. Världens hemskaste känsla. Någon som har någon ide??

Kommentarer
Postat av: Anonym

lågt blodtryck?

2012-02-07 @ 11:38:20
URL: http://finest.se/istella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0