fredag

Jahapp! Idag så klev jag som sagt av mitt dygnspass runt 10.00, då kom pappa och hämtade upp mig så for vi hem till mig och jag sprang upp och hämtade träningskläderna och drog bort på Helex. Jag gick på bandet först men ökade eftersom, men det blev inte så långvarigt. Men det kändes väldigt bra på något vis att vara på gymmet, jag kände mig "duktig" typ haha. Blev inte så jätte mycket träning men man måste ju börja någonstans =)
Sedan drog jag hem och städade hela läggan från topp till tå haha! Efter tog jag en väl förtjänt dusch och slocknade i soffan tills Calle ringde och väckte mig och sa att han skulle jobba över :(  Han är ännu inte hemma än, så tråkigt för mig, men bra för honom som tjänar stor kosan! Här sitter jag med ett glas vin och väntar in honom. Har även varit hemma hos mamma och pappa ikväll och myst lite. Tog ett 45minuter långt samtal med mormor med, min älskade älskade mormor. Vad skulle jag göra utan dig (L)
Jaja, tråkigt att hon blundar på bilden men enda jag har på hon och mig på mobilen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0