Skärtorsdag

Hallå där!
Ja idag är det skärtorsdag. För mig är inte påsken så speciell men det är ju roligt för barnen som får gå ut och busa som påsk kärringar.

Idag har jag jobbat, sedan gick jag på stan en snabbis och köpte påskägg till Calle hehe;) efter det gick jag hem och städade, guud vad jag älskar att städa, det är ju så härligt när allting är klart och lägenheten skiner och luktar ajax:)
Nu har jag landat i soffan och kollar på tv. Tänkte väl ta mig något att äta snart men måste bara hitta orken först!:p

Calle jobbar över vilket är trist för mig tänkte åka hem till mamma men nu börjar det bli för sent så stannar nog hemma och tar en tjej kväll med mig själv:) ansiktsmask, hår inpackning och nagelvård står på schemat! Ja ni måste jag sätta igång innan jag somnar här:) haha. Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0