1april

Hallå där.
Idag är det första april, har ni blivit nå lurad än då? Eller lurat någon kanske?:) jag för den delen har inte gjort något av det. Tycker första april är sånt man höll på med i förskolan ;p om det inte är nått jätte bra skämt, men om man kollar på Facebook en dag som denna så skäms jag typ haha... alla är gravida, har gjort slut och tappat körkortet! Jajamen..


Hur som helst. Hade en super trevlig kväll igår hemma hos calles kusiner. Den äldre av dom två små fyllde sju.
Vi blev bjuden på så himla god mat, ja håll i er nu: råraka med löjrom till förrätt, ankbröst, rödvinsreduktion och tryffel chèvre gratinerad potatis. Till dessert blev det crème brule och givetvis drack vi Samma vin som dom hade på nobel middagen. Jojo, tacka vet jag bäckströms familjen;) tycker att Marianne (calles moster) gjorde ett helt fantastiskt jobb i köket och hoppas att jag blir minst lika bra som henne och kan serva min familj som hon kan när jag blir äldre!

Kvällen avslutades på Oscar's med bubbel! Toppen kväll! Idag har jag varit halvt död, minst sagt. Men det är ju självförvållat. Börjar vakna till liv runt 20.00. Haha! Aja, ha en bra kväll! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0