weho

Jag kan säga att i fredags hann jag inte längre än till bussen innnan jag slockande haha. Calle ringde sedan och sa att han jobbade över så jag drog ut till svärmor och tog ett långt bad och tog hand om mig själv! sedan hämtade jag svärfar och åkte hem. Lördagen blev en sovar dag, vi sov otroligt länge och tog det bara lugnt hela dagen! Igår så firade vi min svärfar med middag och tårta eftersom han fyller år idag, så vi städade och fixade innan alla gästerna kom. Blev jätte god mat och tårta, lyckat!=)
Idag har jag suttit som en dåre och sökt jobb, ringt och skickat ansökningar överallt känns det som :p men nu hoppas jag verkligen att jag har turen med mig =) Imorgon fyller Calles mormor år och på torsdag jag! En hel del som fyller år i veckan så att säga=) Kul! Blir äntligen 20! Nu sitter jag och letar middags tips men kommer fan inte fram till något :p vi får se vad jag kokar ihop för gott! hej o hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0