systemet

Idag har jag och Calle varit och hämtat våran fina fina soffa som vi byggt ihop själva på mios hemsida, den blev jätte fin! Skulle helst bara vilja sprätta upp kartongerna och dra av plasten och sätta ihop den på en gång, men det är ju den eeeeviiigaaa väntan som fortfarande håller i sig...tyvärr... Men det är ändå bra att vi får flytta i början av november för nu har vi hunnit jobba och jobba och jobba och kollat på olika sorters möbler osv så att vi inte bara kastade oss på den första bästa. Nu är snart allting komplett och det känns bra =) Calle ligger och spelar nhl på ny tv'n och ljudet bara dunkar in i hjärnan på en. Herregud! Igår såg vi på 3D film, jisses vilken bild altså.
Idag har jag även spräckt min systemet oskuld. Min mun stod upp till båda öronen när jag gick in och ut ur systemet, det blev lite cider och två flaskor vin. Ska bli sååå gott att ta ett glas vin ikväll. Känner för lite höst mys här i mörkret... Ligger just nu och vilar, vi har varit på kalas och ätit tacos, tårta, morotskaka och allt vad det bjöds på så känner för en liten powernap.. Dags att avrunda! seya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yo! här är min nya blogg.. Den ska behållas och användas flitigt och med hjärtat.

2011-09-25 @ 06:20:12
URL: http://www.finest.se/istella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0