2 september

Godmorgon! Vaknade för en stund sedan av ett sms för en stund sedan och kunde inte somna om, det här som var min enda sovmorgon på en vecka. Började jobba igår och ska jobba tills nästa fredag utan att vara ledig. Ska bli så jäkla skönt att bara jobba jobba jobba men är rädd för att det kommer att slita lite på mig, men det kommer nog gå bra =).
Igår gjorde jag och Calle "vinter" Vi tog in täcket igen och stoppade i påslakanet. Så jäääkla skönt. Världens största och fluffiga täcke, känner mig som en bebis när jag ligger under täcket för det är så stort. Super mysigt=)
Nu ligger jag i sängen och kollar på lite dåliga program, orkar verkligen inte kliva upp än. Men måste nog snart få i mig lite frukost =) Nåväl! Hörs senare =) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0