sthlm city

Sitter och har disco disco i bilen påväg ner till bam bam baaam huvudstaden såklart! Vi kom iväg rätt sent för att vi hade massa ärenden att uträtta först men nuså! har väl cirkus 2h kvar sedan ikväll tänkte vi ta och sätta oss på ett mysigt natt café eller kanske ta ett glas vin. Vi ska bo på söder nu när vi är där så känns superbra att vara CENTRALT om man säger så. Mina släktingar bor lite utanför sthlm så man måste ta bussen men nu när man kliver utanför dörren imorgon bitti är det bara att använda benen åt det håll man vill åt. Hade väl även tänkt att överraska Melian nu när jag är där, som har tjatat såååååå länge på att jag ska komma och även få se hennes nya lägenhet!
Justja! Calle har hämtat ut hans glasögon idag med, så nu ska jag kalla honom för bibliotikarien(L)
heheee... med måtta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0