sthlm city

Har fullt upp här i huvudstaden! Igår så överraskade vi min faster+man+kusiner på kvällen och tog en kopp kaffe, eller Calle tog det och jag tog ett glas vin! Sedan åkte vi till lägenheten på Söder och gjorde oss hemma. En snabb dusch och lite fix, sedan gick vi ut på stan! Tog tuben till odenplan för att möta upp melina+hennes vän, sedan blev det en hel krogrunda i sthlm city. Förväntade mig mer av vissa ställen med hade gryyymt roligt ändå. Man märker verkligen skillnad på lilla skrutt sundsvall och "stora" stockholm. Kom hem på morgonkvisten och slocknade direkt.
Idag har vi sprungit på stan, det var meningen att jag skulle shoppa men istället blev det Calle som kom hem med en hel del påsar. Är avis för att jag inte hittade något =( Nu ska vi ut till farmor och farfar och äta där, dom sitter och rullar tummarna och tror att vi är påväg, men vi blev lite sena... oppsii.. hehe... Får köra rally dit helt enkelt!
Fick sånna sjukliga skavsår av mina converse idag när jag givk barfota i dom rum som jag var, så nu har jag satt på min mina nya klackskor så nu mår fötterna bra igen =D vilket bra drag av mig att köpa dom skorna!
Japp, nu kom Calle äntligen ut ur duschen så ska dra fram piskan så man får lite fart på han! haha. ta mig rätt!
tjiiinggg

Kommentarer
Postat av: fruug

sa ju det fröken :D sååå fina!!

2011-05-18 @ 01:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0