söndag

Tjabba!
Igår drog vi som sagt ut till farmor och farfar. Det var nästan precis middag när vi klev innanför dörren haha! Grillat vart det och det var supergott! Hela kvällen ägnade vi åt att spela pingis, kubb och kortspel.. som vanligt haha! Jag vann iaf en av två gånger så jag är nöjd=D
Idag så har vi varit i kyrkan och sett när Jaqueline(min kusin) konfirmerat sig! Efter själva cermonin i kyrkan så åkte vi hem till dem och käkade en maaasssaaa god mat, tårtor och grejer! Mumss!! Calle har suttit och hjälpt dem med deras internet osv också =) Men nu är vi tillbaka i stan, Calle står i duschen och vi ska väl snart ut och göra stan ikväll igen!!! haha.. nää, skoja.. vi ska faktiskt bara åka och ta någon öl på någon sportbar och se på Sverige-Finland... =) Imorgon är jag jätte sugen på att dra på grönan men vi får se vad Calle vill osv =) nu ska jag gå, PUSS O KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0