sista kvällen

Ligger i sängen och chillar efter en hel dags shopping! dock så kom jag bara hem med en tröja, en skjorta lite lite underkläder medans Calle under hela den här helgen har shoppat 9 linnen, underkläder, tröjor, skor och hela fadderullan! jag höll mig till det torra denna gång månnetro. haha tragiskt ändå. Jag åkte hit för att shoppa men det blev Calle som hittade masssor av kläder. men jag klagar inte för jag har haft det jävligt bra ändå!
Jag vill faktiskt inte åka hem! haha.. tragiskt.. Nu ska vi ut och käka och ta ett glas vin, kanske hamnar på Cafe 60 idag igen? Vi får se =) imorgon åker vi hem till torra Sundsvall. Känns sodär.. Bjuder på massa bilder imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0