OJJJ OJJJ OJJJ

ojjj säger jag bara... Har ärligt talat inte tagit mig tid att sätta mig ner och lyssna på det omtalade nya albumet "satan i gatan" med veronica maggio och jag bara säga att hon har fucking made it agaaaainn!!!! shit, jag kan inte annat än älska den kvinnan. Hon gör det igen, släpper kanske årets bästa album, slår ut alla. Nu går alla låtarna på repeat och jag vill inte stänga av för att se på tv, vill inte stänga av för att höra vad Calle säger, vill inte lyssna eller se på någonting annat. Vill bara höra denna kvinna sjunga för mig hela kvällen!!! skiter i tv programmen jag skulle kolla på ikväll för nu är det BARA veronica mina öron!!! big time love till dig bruden! stående ovationer! säger bara SATAN I GAATAAAAN!! jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig veronica, gift dig med mig!!!
här är bara nåååågra av alla underbar, åh puss puss puss på dig Veronica! underbar och älskad av alla, det är duuuuuuuuu♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0