måndag

tjenis!!!
Nu har vi vaknat upp och gjort oss iordning. Ska snart bege oss ut på staden. Tråkigt bara att det verkar lite kallt(?) ute och att grönan hade stängt idag?? haha.. damn. Igår så drog vi iaf till Gamla Stan och kollade på Sverige-Finland och efter det åkte vi till rådmans och gick på Cafe 60. Kan ju säga att båda blev helt tagna av både maten & bakelserna, helt sjukt! Calle köpte tillochmed med sig en macka tills idag! grymt gott vare där!
Nu sitter jag på sängen och är byxlös, har INGA byxor att ha på mig. I vanligt läge hemma i Sundsvall hade jag nog suttit och vägrat gjort någonting idag eftersom jag inte har något att ha på mig, men jag får väl antingen gå i shorts eller naken!!!!! jävla ilands problem!!!!! Nä nu är Calle klar... det blev till att gå naken..... hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0