hjälp

Har nu tagit mig en "powernap" och i vanlig ordning så kan jag inte sova i tio minuter och sedan bli pigg utan jag sov i två..... som vanligt haha! men sååå otroligt skönt! Hade ju så svårt att somna inatt så det var skönt att ta igen sig lite =)  Nu har jag och Calle varit och uträttat lite ärenende och han kommer snart hem. Då ska vi iväg igen och sedan ska jag bokstavligt talat TVINGA honom att sola med mig!!!! haha. Måste ju kolla om mina maxosol funkar ;) Någon som testat?
är så otroligt trött på min header, är det verkligen ingen som kan hjälpa mig? haha jag gör liksom nått lätt i paint och ber sedan någon sätta in den i min blogg, inte ens det kan jag. vet inte ens hur man här in headern i bloggen, ja jag vet jag är sämst.. men thats life!! ÅHHHHHH. hungriggggg är jag ju också!! nä jag behöver hjälp här på bloggen så kom igen nu readers, give me some love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0