fredag

Vad taskig jag är mot er. Som bara försvinner, först uppdaterar jag mycket och sedan så försvinner jag. Grejen är väl en att jag blir bara såååå deprimerad så fort jag går in på min blogg för att den har sån otroligt tråkig utrstrålning. Kanske världens fulaste header osv sov. Behöver hjääääälp!!!! Nåväl. Livet rullar på som vanligt. Jag är otroligt lycklig med min man, jag jobbar och snart börjar ju sommarjobbet också! oj oj oj... Kan bli jobbigt att jobba 100% hela sommaren känner jag. Jobba heeeela midsommar och heeeeela gatufesten och jämt jämt jämt! jaja. nu har ni fått er en lite update. Om någon som läser detta skulle vilja ge mig lite hjälp så hör av er. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0