bomb

here it goes

jag och Josefin på vagant tävlingen för ett år sedan♥
Studentlunchen på självaste studentdagen! Kanske lite för rund om tassarna.. haha men kul vare!!
Gatufesten 2010 med Desiree&Josefin
Denna bild är tagen i november 2009 om jag inte minns helt fel,
runt den 17'e för att vara exakt. Den dagen jag tog körkort!♥
vad tycker ni om att jag är rödhårig?:) trivdes jättebra i det!
Jag&Calle på nyår 2010->2011
Haha kunde inte låt bli att ta med den här bilden på Calle, som råkade ut för en liten olycka
och slog hål i huvudet cirka 2 veckor efter att jag slagit hål i huvudet och fått åka på limma skallen
på akuten. haha. oturs par!!
Jag fyllde i botox i läpparna.. blev väl sodär...
haha nä okej, otur otur otur. Var utanför mig med Calle efter krogen, skedde en olycka och jag föll
på huvudet rätt ner i marken. mjaa, några glas för mycket den kvällen kanske
Jag har fått åka traktor för första gången i mitt liv när jag träffade Calle :)
Frida och jag på vårat vanliga humör :)
Gjorde en total makeover på pubben =)
Jag och semlan halv fyra på morgonen redo för att efterfesta i en jacuzziiii. haha, wickeeddd.
ursäka söta lilla jag på bilden, var rätt sliten.
hehe... Jonathans bil efter ett snöras från tak..
åka lite skoter i världens storm
hahahaha. här har ni en bild jag tycker om. Matfors upp i dagen.
Läs på amerikans pizza. Pizza nr 1. Texas. "vet ej"
En av de två nya jackorna jag fick av Calle=)
ser verkligen uppstoppad ut på bilden med vad görrr deee
ÅT SMÖR PÅ MACKAN!!!!!!!! ALLA MINA VÄNNER SOM KÄNNER MIG VET ATT DETTA ÄR LEGENDARISKT!!!
jag äter nämnligen inte smör, pålägg, grönsaker, såser osv :p så detta var ett stort ögonblick
fick paket och testade innehållet (en earcuff och limpbumberrrr) blev det någon skillnad tycker ni?
jag märkte ingenting!!!
kvällspromenad med hjärtat i varsin dödlig once piece
Avslutar med en bild på Calle när han fick paket med guds gåva i, denna macbook air.
nu orkar jag inge mer, men det var ju några av alla mina hundra bilder i telefunken! =D enjooyyy

Kommentarer
Postat av: emelieeeee

HAHAA den där bilden från badnatten kommer jag inte ihåg!!

2011-05-07 @ 00:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0