big brother

Nu ska jag krypa ner under täcket och vänta på big brother, har nyss slagit på en tvätt också duktig som jag är. Hur som haver. Snart är det big brother som sagt, helt sjukt vad besatt man är ändå av det programmet även fast det egentligen inte är så jävla bra?! Jag menar, det har ingen handling och jag stör mig minst på 4av 9 personer i huset, men ändå så MÅSTE jag kolla av någon anledning?! På lördagar är det inte bigbrother på kvällarna och nu på söndagskvällen så sitter man bänkad framför tv'n och nästan har lite abstinens. Haha är bigbrother sjuk, låter förjävligt också. det är faktiskt lite pinsamt.. men thats truuue. AJAA!!! Nu måste jag krypa ner och sova också eftersom imorgon blire jobb!!! Tjing o hey.
JAAAA OCKSÅ TÄNKTE JAG VARA TREVLIG OCH LÄGGA UT EN BILD PÅ ALLA DELTAGARNA MEN DÅ GÅR DET JU GIVETVIS INTE ATT HÖGERKLICKA SÅ JAG KAN SPARA BILDERNA SÅ JAG KAN INTE LÄGGA UPP DEEEEEEENNNNNNN..hahaha så nu är jag sur så in i vassen!!!!........................ godnatt'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0