2 maj

hejcon bacon bloggen. Fick näst intill en hjärtattack idag när jag kom till jobbet och det började SNÖA, låt mig poängtera att det är den andra maj idag och sommar om en månad. Höll rent utsagt på att gå i taket när jag la märktet till snön. Hur som havet jag har för en liten stund sedan kommit hem från jobbet och dödat ett skrov från dannes, hur underbart lät i det emelie?!?!?!?! hahahaaa. ni har inge dannes i norge va ;);) haha nä, men hej bloggeeeennnnnnnnn. såg att du, Emelie kommenterat att jag blivit duktig på att uppdatera nu, och jaaa. det är väl bara för att du bad mig haha :D all förtjänst till dig! fast det är skönt när man börjar komma igång igen, det är faktiskt roligt. Förut höll jag ju på och skriva huuur mycket som helst, tusen bilder varje dag om vad jag hade gjort osv och till och med videoinlägg haha! Dock inte så seriösa (har tagit bort alla från youtube så ni kan inte se;)) haha. men ändå! Men det tråkigaste med att blogga är bara att jag inte vet vilka som läser? och att ingen kommenterar. Jag ser ju exakt hur många som läser och hur många som klickar in på min blogg varje dag, men ingen kommenterar :( faktiskt tråkigt... Berätta vilka ni är eller skicka en liten kommentar iaf(a) så kan jag bjuda på mig mera ;) hehe... JAJA! Nu ska jag snoka runt lite här på intranätet som jag brukar kalla det och sedan blir det nog en nap! tjing o hej :D
berätta nu vad ni vill läsa om, vad ni vill se, börja kommentera så blir jag jätteglad:D

Kommentarer
Postat av: emelieeeee

HAHAA töönt! :D nej vi har ingen dannes här :( inte ens max! fyyyy... men ja du vet att jag läser haha lät som att bloggen är bara till för min skull ;) så jag kan se vad du gör hehehe i like that! PUSS

2011-05-02 @ 15:26:14
Postat av: Anonym

ja men emelie nu måste du börja blogga så jag också kan ha koll på dig;D

2011-05-02 @ 17:23:28
Postat av: emelie

hahaha nej de tänker jag inte tönt ;) jag är inte lika cooool som dig ju :( jag får uppdatera dig här och på fb ;)

2011-05-02 @ 19:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0