6/6-11

Hej. Och förlåt. Jag vet inte vad jag ska skylla på denna gång för att jag inte uppdaterat. Kanske ren och skär lathet, vilket också låter mest troligt. Jag har prestationsångest över att jag måste ge er en bra blogg, men det kan jag inte, för jag har ingen motivation kvar så då blir det ingenting bra som kommer ut på dessa tangenter, tyvärr. Men så är det!
Hela helgen så har det varit marknad i Attmar. Så jag jobbade där hela lördagen och stod i en och samma position i baren och fick världens bondbränna..ha...ha...ha... När jag kom hem och tog av mig klockanså var det som om jag hade kvar klockan på armen och en röd tröja! Otroligt vackert. Vi ska inte tala om min hals. Observera att det är endast min vänstra sida av kroppen som blivit drabbad. Varsegod att skratta alla!
I söndags så bjöd även Calle mig på en helikopter tur. Det var jätte roligt, jag som är Jätttteeeflygrädd. Men det gick jätte bra och det var jätte roligt och guud vad allt är vackert uppifrån! Hade hoppats mig en liten mer romantisk tur men tyvärr så fick man inte åka två, så vi tog med Jonathan och Calle fick topp 1 platsen (framsätet) Nåväl! det var en upplevelse som hette duga det! Nu kan jag pricka av en punkt på min °saker-att-göra-innan-jag-dör-lista°!
Idag har jag jobbat förmiddagen och sedan for vi på kalas hos Calles kusiner och åt jättegoda bakelser! Jag som nästan aldrig vågat testa mig på morotskaka för att jag seriöst trott att det skulle smaka morötter åt den idag och jag dooooog av kärlek. GUD vad gott det var! Nu får jag faktiskt ta och skärpa till mig på matfronten! Skäms på mig. Efter kalaset somnade jag till Bröderna Lejonhjärta och sov i 4 välbehövliga timmar.
Nu har ni fått er en liten update iaf! Och gulle er som fortfarande kikar in, ni gör min glad! ♥
Här ser ni lite av bondbrännan, haha!
u
Här är Talludden (Calles mormors hus) som vi flög över
Här sköt Calle lerduvor på marknaden. Jag testade också några skott, vilken jäkla
kraft! Fick märke tillochmed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0