skandal

haha, shit. Vilket emo jag lät som i förra inlägget, snacka om att det var ett riktigt uselt hej-då-bloggen-vi-hörs-aldrig-igen-inlägg. Neheruru... Mitt sista inlägg i min blogg ska vara någonting roligt, fräsht och kult. Vi får se vad jag kommer på ;) vad tycker ni om min skumma uppdatering? att jag skriver någon gång då och då? tre gånger i månaden håller inte längre, all in eller inget alls. Lite så känner jag. Tillochmed pojkvännen frågar när jag ska uppdatera så då tänkte jag att ni borde sakna mig rätt hårt..  NÄ! men ska väl ta och försöka slänga upp nån update imoron med lite pics och grejer. Berätta hur livet mitt rullar O S V ! tjinggg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0