ork

jag är trött och sjuk och känner mig riktigt hängig. Tänkte nyss gå ner på ica för att handla lite lunch och liknande till helgen när jag ska jobba för jag antar att allting har stängt då? men så fort jag kom utanför dörren så fick jag vända. Har ingen ork i kroppen för att gå ner dit, vilket tar mig max 10 minuter. Oufff.... Hur ska jag klara av att jobba hela helgen? Min hosta tar kål på mig!! Hostar och hostar och hostar, kan knappt få någon luft mellan gångerna. Man hostar tills man nästan kräks :( usha. Tycker inte alls om att vara sjuk... Och egentligen så skulle Calle komma hem och ta hand om mig nu, men då fick han jobba över... Ååååhhh.. need some love heeereee.... Ska väl sluta klaga och fortsätta nöta gossipgirl.. Och hitta ORK till att gå ner på ica... kom igen.. kom igen..

hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0