det går åt helvete med allt

Japp. Vändpunkten i livet är här, igen. Det går åt pipsvängen med alla mina planer och med allt jag gör. Springer som en dåre i motvind för att komma ikapp men blir kvar på samma ställe och trampar. Är så otroligt less på mig själv och på hur den här sommaren kommer att bli. Är så otroligt besviken och ledsen över saker som händer som inte ska hända. Är trött på att bli missförstådd och talad bakom ryggen på.  Känner mig som någon som bara hänger med för att jag har inget annat val.. Jag har inte något val längre, utan får gilla läget som det är.
Ja, det går åt helvete med allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Melina på dxm

2011-06-18 @ 19:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0