birsta

Hej vänner. Nu lät jag er vänta lite för länge igen, illa av mig!
Idag har jag iallafall varit på birsta med min svärmor och köpt två nya klänningar till torsdagen&fredagens studentfirande. Amanda, Calles barndomsvän och granne tar studenten imorgon så då firar vi henne och på fredag är det dags för Jonathan!
Ikväll har även Frida varit ut till sörfors för att träffa mig, eller snarare få sitt hår fixat haha. Men hoppas på att det första alternativet också stämde lite iaf ;). Calle jobbar så jag har tagit ett bad och slappat farmför tv'n. Jag har även börjat läsa en bok igår och har snart läst ut den, detta är någonting väldigt underligt för att vara mig, men jag fastnade för boken och kunde helt enkelt inte sluta läsa den! Nu ligger jag i sängen och ska slå av datorn och sova för just nu är jag så trött att ögonen går i kors! Hoppas älskling kommer snart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0