3D

Ligger och svettas på sängen med en varm sovande Calle på halva mig. sååå mysigt. Idag har jag för ovanlighetens skull jobbat och sedan skyndade jag mig in till stan för jag och Calle skulle gå på premiären av Terminaters 3 som jag berättat om. Har ju sett ettan och tvåan nu två kvällar i rad så kände mig manad för trean. Dom var faktiskt bättre än vad jag trodde. Jag får sluta dömma så fort! Nog för att det var premiär så var det även 3D vilket lilla jag aldrig varit på. I början av filmen blev jag riktigt snurrig i bollen och kände mig åksjuk, men efter ett tag när jag vant mig blev det bättre! Det var en upplevelse det med! Nä nu ska jag försöka åla bort från prinsen och bädda upp sängen som han somnat på. haha. go plutten min. Nååväl. se yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0