varför gör ni så

Jag mår ju säga att det är helt otroligt att ni alltid kikar in när jag INTE uppdaterar?! men de dagar jag nu börjat nörda min blogg igen så finns ni inte haha. come ooon!
Nåväl! Ikväll så tog jag och Calle en skotertur, awiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! jag satt såhär :D heela tiden, så otroligt roligt att köra/åka skoter så det är inte sant! Förut så såg vi någon film om jesus också, Calle tyckte den va bra, jag fattade nada, allt var i sin ordning så att säga, typ exakt så som det ska vara, Calle är hjärnan och jag är benen, typ.. haha.♥
Imorgon ska jag in till stan och uträtta lite ärenden också ska jag bli lite mer osmartare som man kan säga till er dumma brunetter som tror att iq't sitter i hårfärgen! Så nu ska jag slå magplask i sängen, dyka ner under täcket, se på solsidan och sova för imorgon blir det vääääldigt vääääldigt väääldigt tidig uppgång. tjing o hey
och visst äre kul med bara gamla bilder? :D
det måste ju vara knappt att ni vet hur jag ser ut nu för tiden
eftersom jag bara bjuder på bilder från 2007-2009 haha, goajea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0