tjata

varje dag tjatar jag om det här. SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅåh, måste få kliva ur mitt gråa, mörka, dystra, svarta, deprimerande håååååååååååååååååååååååååååååååååååååååål nångångggggg. haha oj, låter som ett psykfall. Jag mår bra, jag lovar! men jag längtar verkligen tills sommaren kommer när alla klänningar, byxdressar, ja, alla lättklädda kläder kommer fram, det är så otroooligt mycket lättare att klä sig då, jamen så man får in lite färg i vardagen så att säga!! säger bara blueeeeeberryyyy yuuum yuuum!!!
nu blire glass, det är nog göttans för sjukmagen, naam naam :D:D .
C♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer tröjan ifrån?=)

2011-02-03 @ 00:05:28
Postat av: isa

på gina tricot förra sommaren =)

2011-02-10 @ 20:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0