svart

Jag blir så arg! det funkar inte att lägga in bilderna från min iphone på datorn,
detta kan gå mig riktigt på nerverna! Som härom inlägget när jag skulle lägga upp
en video, icke sa nicke!
Har fått i mig en hamburgare idag(Y) dock så mådde jag pyton efteråt och
de sitter fortfarande i sig, bleeee.....
Calle sover. Det blir så ovanligt tyst när han sover. Ibland blir jag rädd för själva mörkret och tystnaden
som kryper sig på, men då kryper jag alltid lite närmare Calle också tänker jag på det han sagt till mig
att jag ska tänka på när jag inte kan sova. Haha, rätt sjukt ändå. Jag har verkligen jätte svårt att somna
vissa dagar och liksom finna ro i kroppen även fast jag har min älskling brevid mig men då har han sagt att
man ska tänka på svart, färgen svart. också typ en box, som är svart utan kanter. POFF så sover man haha..
jag ligger alltid och bara.. svart...svart...svart... osv haha, sen somnar jag, rätt fort! så nu fick ni ett tips ;)
nä, nu ska jag dricka lite vatten, ta några djupa andetag, pussa älskling godnatt och hoppas på att jag
klarar natten från magens trumvirvlar  och mår mycket bättre imorgon! tjiiiiing..
tråkigt att jag inte får in några nya bilden men jag får väl bjuppa på en äldre på mig och calle dååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0