Soooovaaaa

Nyss sett klart buried eller hur det stavas med Calle. Kan ju säga att den var faktiskt ruskigt bra, fick nästan lite ångest när filmen led mot sitt slut,sorgligt... Mer än så säger jag inte. Ni får ta och se den själva. Calle i jag har nyss legat o surrat lite i sängen, nu väntar jag på att trött mössan min ska komma någon gång men verkar gå trögt på den fronten. Önskar att jag bara kunde stänga ögonen och somna(så som jag kan göra mitt på dan annars, men aldrig på nätterna) kanske lider av någon liknande sömnparalys som melina hade haha.. Hjälp?!?! Sömnproblem vid nitton års ålder är ju fan inte okej. JAJA!!! ska leta rätt på trött mössan nu nån jävla gång. Catchhiiinnnggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0