Nattejobb

Inga problem med mina sömnproblem här inte. Idag behövs dem, jobbar natten. Kom just in från våran andra rond. Snacka om soft natt här, inga larm, alla sover. Rena drömmen denna natt. Dock är det nästan tre timmar kvar tills nästa rond, det kan få en att vilja att någon kanske larmar ändå, så att det händer något. Det är mot mina principer att sova eller ta en powernap när jag jobbar natt, ser inga problem i om den som jag jobbar med gör det men jag kan inte, eller vågar inte än. Kan lätt bli en kortslutning i hjärnan då. Gäller att vara på topp som alltid. Sitter o fikar lite, yoghurt&chocklad, noomnooom. Snackar massa skit, kollar på tv och myser under filtarna:) heeelt okej. Calle ligger hemma o sover och bara för att jag jobbar natt så önskar man lite extra att man kunde få ligga i hans trygga famn under ett varmt och skönt täcke, åååh!!! Nä inge sömnsnack här, då blir jag trött. Nu blire lite redbull som pricken på i'et på detta kalas. Längtar redan tills nästa lön! Tjiiiingg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0