Jävla sömnproblem

Jahapp, här ligger jag ensam vaken lämnad åt de döda(... Känns det som iaf) jag kan inte sova, fan! Jag som hade varit sä duktig och vänt tillbaka dygnet men icke! Det beror nog på att så fort jag blundar sä drömmer jag mardrömmar, känner mig som 7år gammal igen men det är sant! Jätte hemskt är det, jag vågar typ inte blunda ens, jag och Calle har nog kollat på förmycket skräckisar på senaste tiden. En annan anledning varför jag inte kan somna är för att Calle redan sover, jag kan inte somna efter en annan person!! Fråga mina vänner haha, frida har legat i kliat mig på armen tills hon hört att jag somnat vissa gånger!! Detta är en oskriven regel som absolut inte får brytas men som nu callekingkong gjort, mohaha.. Annars när jag sover själv somnar jag till timern på tv'n! Det läskiga nu är att jag inte fick igång calles x-box så kunde inte så somna till en film ens:(((( nu ligger jag under täcket och rent utsagt kippar efter luft!! Det är helt kolsvart i rummet och vill inte väcka Calle med lyset från min mobil. Blä, jag hatar mörker.. Vill krypa så nära Calle som möjligt och helst "råka" väcka honom, men de vågar jag inte haha. My god vilka i-lands problem vaaa? Ja de e inte lätt att vara mig inte! Nu ska jag forsätta lyssna på calles&jonathans snarkorkester här i huset, det är otroligt att Man kan snarka genom två stängda dörrar! Grattis Jonathan! Nä fan ska nog börja gråta så kanske Calle vaknar i kan vara vaken med mig lite hehehe!! De gäller att göra de snyggt ba!!! Nightyyyy, nu måste jag ta mig lite luft! Tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0