haha, jaaa jaaa!!

hehe.. okej.. loggar ärligt talat in på min blogg i smyg för att kika statistiken och tammefan är ni kvar, mina små änglar! Jag är hemma, har tvättat och städat idag, säger bara wihu whata girlfriend jag är! Calle är på kalas, jag skulle följa med, men det var smörgåstårta, oufff... haha nä, men sen tänkte jag ju faktiskt följa med och smaka lite av kakan men då blev det ju det typiska klädproblemet och allting blev bara stressigt och struligt så jag stannade hemma. Sitter och läser lite bloggar och kikar runt, fan va det är inne att va smal nu. Så jag ställer mig framför spegeln och ba, wohpsi... nu äre slut på chocklad, chips, godis, läsk och all skit. Fan att jag bakade kärlekmums igår då.. hmm, men en bit av kakan får man väl smaka?? noooom nooom.. Nu längtar jag fruktansvärt efter min man, vill att han ska komma heeeeeem.. vill typ lägga mig i sängen, se en söndagsfilm, vill se case 93 tror jag den hette, hoppas calle vill se den med, dra fram en chips påse och lite läsk!! naam!!..  okeeeeej, glöm det sista. AJA
dags att fortsätta vara lättroad, ska gå ner och kolla, bara kolla på den goda kakan jag tillagade igår, ouffa. jobbigt.
det här var jag idag typ. fast calle satt i bilen och förde en konversation genom mobilen.
känner skarpt för denna kvinna! haha okej, neeeejjjjjjj. det gick inte att lägga upp filmen, blogg.se flippar SOM VANLIGT. MEN ni vet, hon som får raseriutbrott för att hon inte ha några kläder?
(länk->http://www.youtube.com/watch?v=64B64kH4fW8) vet inte VARFÖR det är vitt menmen!!
JAG ÄLSKAR HENNE!
JAG SKA INTE ÅKA PÅ KALAS, JAG HAR INGET ATT HA PÅ MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
älskar du mig?
nej?
varför älskar du inte mig?
du köper inga kläder till mig?!?!?!?!
hahaha, biggest love.
haha åh, jag bara älskar min callekingkong.
han är bäst. speciellt för att han står ut med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0