göra något åt mitt liv

igår så var Mange och Sussi hos oss med lille Hugo. Vi käkade pizza och kollade på hockey, sedan när dom for och mamma gick och la sig så satt jag, Calle&pappa kvar uppe och surrade massa, dom drack öl och thailänsk whisky och en annan nöjde sig med en smirnoff ice. Blev rätt sent igår så idag har vi varit som döda fiskar.  Inte gjort ett smack typ, kollat på en film och sovit. Är trött på att sova bort hela dagarna, jag måste verkligen göra något åt det här, är trött på min svacka som man hamnat i.. NÅVÄL, ingen annan än jag kan ändra på mig själv, det handlar bara att ta sig i kragen..
FY BUBBLAN VA JAG ÅNGRAR ATT JAG KLIPPTE AV MIG MITT HÅÅÅÅÅÅÅÅÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0