22.47

Nyss sett på skräckis med Calle, vi såg 28 weeks later. Den handlade om ett virus som hade tagit över hela storbrittanien osv, riktigt creapy, hade dock sett den förut men den va minst lika äcklig nu. Jag hatar verkligen skräckfilmer, de e verkligen inte min starka sida. Jag blir nästan psykes av att se på skräckfilm, eller kanske film överhuvetaget. Som nu så var det en blidka i filmen som var så oskyldig och offrade sitt liv för några andra, åååh. Total kaos i min hjärna, sjuk frustration av att kolla på film. Haha har nog inte att hästar hemma i lill hjärnan. Aja, nu sitter jag och "tittar" på när Calle spelar FIFA, han ville så gärna att jag skulle se så vad gör man inte haha... Aha, laterrr! pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0